Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Personālvadība', 1.
  • Konspekts 'Personālvadība', 2.
  • Konspekts 'Personālvadība', 3.
  • Konspekts 'Personālvadība', 4.
  • Konspekts 'Personālvadība', 5.
  • Konspekts 'Personālvadība', 6.
  • Konspekts 'Personālvadība', 7.
  • Konspekts 'Personālvadība', 8.
Darba fragmentsAizvērt

SIA ‘’Multimark’’

Uzņēmums dibināts 2003. gada 1. augustā. Tā darbība un mērķis ir pārdot biroja preces un sniegt pakalpojumus, kas saistīti ar biroja tehnikas apkopi uzņēmumos. Mērķis saistās ar klientu loku palielināšanos un uzņēmuma attīstību ilgtermiņā. Attīstības stratēģija balstās uz klientu loku paplašināšanos
Uzņēmuma profils ir ļoti plašs, jo nodarbojas ar dažādu preču tirdzniecību, kuru sortiments aptveram kā kancelejas preces, saimniecības preces, pārtikas preces, datortehnika un biroja tehnika, kas pašas kā sadaļas vēl sadalās sīkāk. SIA ‘’Multimark’’ ir izveidojis tirdzniecību aptverot arī dažādus saziņas līdzekļus, respektīvi, klients var veikt pasūtījumu gan piezvanot, gan pa faksu nosūtot, gan e-mail atsūtot, gan e-veikalā iepērkoties.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants