Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 1.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 2.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 3.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 4.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 5.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 6.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 7.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 8.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 9.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 10.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 11.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 12.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 13.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 14.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 15.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 16.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 17.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 18.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 19.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 20.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 21.
  • Referāts 'SPA viesnīcu pakalpojuma kvalitātes izvērtējums', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SPA jēdziens un iedalījums    4
2.  Jaunākās SPA viesnīcu tendences un lielāko SPA viesnīcu attīstība pasaulē    6
3.  Pakalpojumu piedāvājums dažādās SPA viesnīcās    8
4.  Viesnīcu pakalpojumu kvalitātes kritēriji un mērījumi    10
5.  SPA viesnīcu galveno mērķa grupu raksturojums    13
6.  SPA viesnīcu viesu atsauksmju izvērtējumu tīmekļa vietnē “booking    17
7.  Secinājumi    20
8.  Izmantotās literatūras saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās cilvēka dzīvesveids ir saistīts ar stresu, pārslodzi darbā un nogurumu, kā
rezultātā bieži cilvēkiem attīstās gan fiziskās, gan psiholoģiskās veselības traucējumi, kas
savukārt traucē veikt ikdienas pienākumus. Cilvēki bieži vien meklē alternatīvus veidus, kā
uzlabot pašsajūtu, mazināt stresu un nogurumu, kā arī uzlabot fizisko formu. Taču ir arī
cilvēki, kas nemeklē īpašu ieganstu, lai izmantotu SPA pakalpojumus, tieši otrādi, ik pa laika,
attīra organismu, atslābinās, lai ilgstoši saglabātu veselību un mundrumu.
21. gadsimtā plašu piedāvājumu klāstu sniedz dažādi SPA pakalpojumi, tajā skaitā arī SPA
viesnīcas. Mūsdienās SPA pakalpojumi nenorobežojas tikai ar ūdens dziedniecības
piedāvājumiem. Šobrīd SPA viesnīcas piedāvā dažāda veida masāžas ar dabiskiem līdzekļiem,
sporta zāli, solāriju, skaistum kopšanas salonus, sāls istabas, dažāda veida saunas, friziera un
manikīra pakalpojumus, aromterapijas un ārstnieciski fizikālas terapijas.
Tā kā SPA pasaulē ir populāras rekreatīvas relaksācijas un skaistuma kopšanas veids,
tad šī darba turpinājumā autore izpētīs SPA viesnīcas Latvijā un to pakalpojuma kvalitāti.
Darba mērķis-izvērtēt trīs 5 * Latvijas SPA viesnīcu pakalpojumu kvalitāti
Darba uzdevumi1. Analizēt SPA viesnīcu pakalpojumu un pakalpojumu kvalitātes teorētiskos aspektus
2. Analizēt SPA viesnīcu mērķa grupu vajadzības un vēlmes
3. Veikt pakalpojumu piedāvājuma izvērtējumu dažādās Latvijas SPA viesnīcās
4. Veikt patērētāju atsauksmju analīzi par SPA viesnīcu pakalpojumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants