-
Jelgavas pilsētas pašvaldības aģentūra "Kultūra"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1 | JPPA „KULTŪRAS” IEKŠĒJĀ VIDE | 4 |
1.1. | JPPA „KULTŪRA” DARBĪBAS VEIDS, JURIDISKĀ FORMA, MISIJA, MĒRĶIS | 4 |
1.2. | JPPA „KULTŪRA” TĒLS, REPUTĀCIJA, VIETA NOZARES KONTEKSTĀ | 5 |
1.3. | JPPA „KULTŪRA” VADĪTĀJA DOMINĒJOŠĀ LOMA | 7 |
1.4. | JPPA „KULTŪRA” STRUKTŪRA, DARBINIEKI, PERSONĀLA MOTIVĒŠANA | 8 |
1.5. | DARBS KOMANDĀ, UZDEVUMU DELEĢĒŠANA | 8 |
2 | JPPA „KULTŪRA” RĪKOTO PASĀKUMU ANALĪZE | 10 |
2.1. | PASĀKUMA NORISES UN ORGANIZĒŠANAS DARBĪBAS PLĀNS | 10 |
2.2. | PASĀKUMA NOVĒRTĒJUMS | 12 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 15 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi
Esot praksē darba aģentūrā : Kultūra” autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. JPPA „Kultūra” kolektīvs ir ļoti draudzīgs un komunikabls, kas veicina labu sadarbību starp kolēģiem;
2. „Kultūra” darbinieki veiksmīgi spēj sadalīt darba pienākumus, neskatoties uz to, ka vienlaicīgi norisinās vairāku paskumu organizēšana dažādu to attīstības posmos, un vēl ikdienas nodarbības pašdarbības kolektīviem;
3. Aģentūras pasākumiem ir augta kvalitāte un iedzīvotāji labprāt apmeklē tos, bet pēc pasākuma ir ļoti grūti atrast atsauces, apmeklētāju domas un ieteikumus.
Praktikante piedāvā iespējamos risinājumus un uzlabojumus:
1. Lai saliedētu vēl ciešāk kolektīvā jaunos biedrus ar jau pieredzes bagātajiem, rīkot neformālas aktivitātes, tādas kā kopīgu ekskursiju vai pusdienlaikā izveidot nelielu viktorīnu;
2. Lai atvieglotu darbiniekiem slodzi vajadzētu vairāk uzdevumu dot tieši praktikantiem, tādejādi sniedzot viņiem lielāku iespēju gūt praktiskas zināšanas;
3. Veikt regulāras aptaujas pēc pasākumiem, lai noskaidrotu apmeklētāju viedokli, ierosinājumus. To varētu darīt gan aģentūras mājaslapā, gan izveidot speciālas anketas ko aizpildīt uz vietas un novietot tās apmeklētājiem pieejamās vietās – kafejnīcā, informācijas stendā, garderobē un citur.
…
Katram cilvēkam diendienā nākas saskarties ar dažādiem pasākumiem, projektiem un akcijām, kas norisinās visdažādākajās vietās, laikos un ir atšķirīgi gan pēc satura, gan izpildījuma. Bet reti kāds iedomājas cik liels darbs ir jāiegulda, lai patērētāji ieraudzītu galaproduktu, ko bieži vien daudzi uztver kā pašsaprotamu. Bet patiesībā, lai izveidotu kaut mazāko notikumu viss ir smalki jāizplāno no idejas rašanās līdz pat atskaites sagatavošanai pēc pasākuma. Un, lai viss noritētu kā ieplānots un nerastos liekas problēmas un šķēršļi, organizatoriem ir jābūt gan ar stabilām teorētiskajām zināšanām, gan praktisko pieredzi, kā arī jāspēj iziet no situācijas, ja notiek kaut kas neplānot. Un, lai pasākums norisinātos pēc iespējas kvalitatīvāk un patērētāji būtu maksimāli apmierināti, nepieciešama komanda, kas spēja labi sadarboties un uzticas viens otram.
Pielikuma nav.