Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 1.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 2.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 3.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 4.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 5.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 6.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 7.
  • Referāts 'Māls mākslas terapijā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pirmskolas vecuma bērni galvenokārt mācās pieskaroties objektiem un rīkojoties ar tiem. Skolēni rada trīsdimensiju attēlojumus mālā - reālus objektus, ainas, ainavas, kurām ir pievienota nozīme un emocionālas vērtības. Mālā gan pieaugušie, gan bērni auj šos attīstības slāņus sarežģītā biogrāfijas tīklā, veidojošas kinemātiskas ķermeņa atmiņas, satricinātas vai traumētas internalizētajās izturēšanās shēmas un autentiskāku impulsu un holistisku struktūru meklējumos. Katra roku kustība atstāj iespaidu malā. Katrs impulss iznīcina un rada vienlaikus. Lai izveidotu, nepieciešama drosme izveidot. Indivīdi kurus pārņem iznīcība zaudē spēju radīt. Viņi sasalst terora apstākļos. Mūsu dzīves kustības atspoguļojās ar katru nospiedumu, ko rokas atstāj mālā (Elbrecht, 2012.).
Datu bāzēs ir pieejami arī vairāki pētījumi par mālu kā alternatīvu terapiju, lai veicinātu dažādu problēmu, kā, piemēram, garīgās veselības aspektu, mazināšanos depresīviem cilvēkiem. Nan. Et al 2017. gadā veica pētījumu, kura laikā tika pierādīts, ka māla terapija var palīdzēt emociju regulēšanā un sniedzot labumu dažādiem pieaugušajiem garīgās veselības aspektu uzlabošanā (Nan et al., 2017).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants