Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 1.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 2.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 3.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 4.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 5.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 6.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 7.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 8.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 9.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 10.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 11.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 12.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 13.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 14.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 15.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 16.
  • Prezentācija 'Klientu uztvere par apkalpošanas kvalitāti: vai vecums ir svarīgs?', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Klienti dod priekšroku apkalpojošajam personālam ar jauneklīgu izskatu.
Nepatīkamas situācijas tiek uztvertas labāk, ja apkalpojošais personāls ir gados jauns.
Gados jaunāks apkalpojošais personāls ir zināmi pārāks gan patīkamās gan nepatīkamās apkalpošanas situācijās…

Atlants