Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 1.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 2.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 3.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 4.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 5.
  • Konspekts 'Preču un pakalpojumu starptautiskā pielāgošana. Finansēšanas un maksājumu metode', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Daudzi eksportētāji saprot, ka tiem ir jāsasniedz starptautiski kvalitātes standarti, lai varētu sacensties ar uzņēmumiem ārvalstīs un iegūt līgumus no starptautiskām korporācijām. Ārvalstu pircēji, īpaši Eiropā, pieprasa atbilstību ISO 9000 kvalitātes standartiem.
Liels skaits pētījumu dažādās pasaules daļās pārliecinoši rāda, ka klientu apmierinātība ar kopējo produktu ir svarīgs faktors, kas ietekmē uzņēmējdarbības ilgtermiņa panākumus. Klientu apmierinātība ir saistīta ar to produkta kvalitātes uztveri, tāpēc kvalitātes vadība ir svarīgākais process starptautiskā produkta vadībā. Klientiem var šķist produkta kvalitāte kā pievilcīga, pamatojoties uz:
• augstāku materiālo produktu iezīmi, piemēram, ilgāko akumulatora darbības laiku no visiem portatīvajiem telefoniem tirgū;
• saskarsmes pieredzes unikalitāti ar piegādātāju, piemēram, sajūtas, ka pret klientu izturas kā pret ģimenes locekli mazā brīvdienu viesnīcā Itālijas salā Sardīnijā;
• tīri simboliskas produkta iezīmes, piemēram, spēja izteikt noteiktu personas identitāti, valkājot „Ferragamo” kurpes.
Tirgotājiem ir 2 veidi kā ietekmēt savu klientu kvalitātes uztveri:
• kvalitātes nodrošināšana, t. i., tirgotāji nodrošina konkrētu materiālu un nemateriālu īpašību izpildi, kas ir svarīga pircējiem;
• kvalitātes signalizēšana, t. i., tirgotāji var mēģināt veidot savu potenciālo klientu produktu saistībā ar to vēlmēm, izmantojot tirgus komunikāciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants