Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 1.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 2.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 3.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 4.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 5.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 6.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 7.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 8.
  • Prezentācija 'Bērnu un jauniešu centra "Daugmale" SVID analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Vājās puses + draudi
(V1)+(D1) Lai mazinātu draudus nokļūt vēl lielāka finansiālā atbalsta trūkuma situācijā, nelabvēlīgas likumdošanas dēļ, līdz 2014.gada martam jāizstrādā potenciālo investoru datubāze un līdz 2014.gada decembrim, jāpiesaista vismaz divi investori, kas savu naudu ieguldīs Centrā ziedojumu veidā vai kā sadarbības partneri.
(V2)+(D3) Lai mazinātu iespēju, ka Centra audzēkņiem mazināsies interese par interešu izglītības programmās, līdz 2014. gada septembrim, Centram jāpiesaista vismaz 2 jauni aktīvi un radoši pedagogi, kas veicinās jauniešu interesi un aktivitāte. Šādu pedagoģisko kadru piesaiste jāturpina katru mācību gadu.
(V1)+(D2) Finansiālā atbalsta trūkumu dēļ, profesionāli pedagogi nespēj pilnvērtīgi realizēt savas idejas un izpaust savas radošās idejas. Lai mazinātu risku, ka pedagogi izvēlēsies aiziet no Centra, līdz 2014.gada beigām jāizstrādā pedagogu motivēšanas sistēma un tā jāsāk realizēt, sākot ar 2015.gada janvāri, kā arī katru nedēļu jārīko sapulces, kurās pedagogi paustu savas idejas par Centra darbības uzlabošanu vadībai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants