Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 1.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 2.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 3.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 4.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 5.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 6.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 7.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 8.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 9.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 10.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 11.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 12.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 13.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 14.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 15.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 16.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 17.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 18.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 19.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 20.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 21.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 22.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 23.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 24.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 25.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 26.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 27.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 28.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 29.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 30.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 31.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 32.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 33.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 34.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 35.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 36.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 37.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 38.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 39.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 40.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 41.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 42.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 43.
  • Konspekts 'Dzejoļu analīze', 44.
Darba fragmentsAizvērt

Daba
Māra Misiņa
‘’Ko katrs māca’’
Māca mākonis savaldīties,
Dusmoties- negaiss un krusa.
Ko māca man rasa no rīta?
Sakrāt mirdzumu tumsā klusi.
Sniegs un sals. Tie ir gleznotāji,
Dubļiem baltākas drānas iedod.
Piedzimst cālis uz kājelēm vājām,
Paaugas, māca man dziedāt.
Sūdzēties iemāca vārna.
Spītību- vāvere kokā:
Lidot, kaut arī nav spārnu,
Lidot un nedoties rokā! Ko katra lieta/parādība var mums iemācīt • No kādām dabas parādībām bērniem ir bail?
• Kādas dabas parādības bērniem patīk un kādas nepatīk?
• Kad rodas rasa?
• Par ko pārvēršas cālis tam paaugoties?
• Uzzīmēt rasu un salu;
• Ko mums var iemācīt katrs no laikapstākļu veidiem, katrs gadalaiks, dažādi dzīvnieki u.t.t.;
• Raksturot katru no laikapstākļu veidiem;
• Katram laikapstākļu veidam uzzīmēt atbilstošu zīmējumu;
• Ja ir lietus, tad doties lēkāt pa peļķēm;
• Izveidot savus spārnus;

Autora komentārsAtvērt
Atlants