Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 1.
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 2.
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 3.
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 4.
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 5.
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 6.
  • Referāts 'Izklaides pasākumu rīkošana; organizācijas kultūras veidošana', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Informācijas ievākšana;   
2.  Mērķa noteikšana;   
3.  Mēķauditorijas noteikšana;   
4.  Laika izvēle;   
5.  Budžeta plānošana;   
6.  Reklāmas līdzekļu izvēle;   
7.  Efektivitātes reitings;   
8.  Reklāmas paziņojumu veidošana;   
9.  Reultāta novērtējums.   
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis ir izveidot vienotus uzņēmuma rituālus un līdz ar to iekšējo adaptāciju. Uzņēmumā nepastāv vienota tradīciju kultūra, katrs dienests kaut ko mēģina ieviest pats, bet nodaļās tās nav vispār. Ekonomikas un grāmatvedības dienesti, kā arī pārējā administrācija vienojas kopā dzimšanas un vārda dienu svinībās, bet tie ir vienīgie pasākumi, kur tiek sapulcināti gandrīz visi administrācijas darbinieki. Visai reti tiek rīkotas balles un citi darbiniekiem domāti izklaides pasākumi. Kultūras darbiniece pamatā nodarbojas ar slimnieku izklaides pasākumu veidošanu. Jautājot, kāpēc ir tik maz izklaides pasākumu tiek rīkoti darbiniekiem, atbildi no direktora saņēmu, ka liekos naudas līdzekļus slimnīca labāk piešķir prēmijās vai piemaksās darbiniekiem, kas arī nav slikts risinājums. Tomēr centos uzzināt, kā paši slimnīcas darbinieki attiecas pret dažādu kopēju atpūtas un izklaides pasākumu organizēšanu. Šim mērķim izveidoju nelielas anketas un izplatīju tās slimnīcas darbiniekiem. Saņemot anketas atpakaļ, secināju, ka ievērojami lielākā daļa darbinieku labprāt piedalītos kopējos pasākumos. Nākošais uzdevums bija noskaidrot reālo situāciju, tas ir, vai tiešām balles( jo tas ir vienīgais slimnīcas organizētais kopējs pasākums) apmeklē tik daudz cilvēku, cik parādīja aptaujas rezultāti? Izrādījās, ka rezultāti nav nemaz tik spīdoši. Slimnīcā ir ___ darbinieki un no tiem dažāda veida kopīgos darbinieku pasākumus apmeklē tikai aptuveni 30% tas ir aptuveni ___ darbinieki. Mans mērķis ir izstrādāt pasākumu kopumu, kas vairāk vienotu organizācijas darbiniekus. Draudzīga darba komanda ir jebkura biznesa pamatā, kopējas darbinieku izklaides saliedē darba komandu. Labi pavadīts darbs neformālā atmosfērā palīdz veidot komandu un sasniegt nospraustos darba mērķus. Tas palīdz arī jaunajiem darbiniekiem labāk integrēties kolektīvā. Sporta spēles un citas kopējas izklaides palīdz uzlādēt cilvēkus ar pozitīvu enerģiju, kā arī stimulē savstarpēju sadarbību.
Mērķi:
Informēt visus darbiniekus par plānotajā izklaidēm;
Panākt lielāku darbinieku skaita iesaistīšanos kopējos pasākumos;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants