Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 1.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 2.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 3.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 4.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 5.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 6.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 7.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 8.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 9.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 10.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 11.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 12.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 13.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 14.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 15.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 16.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 17.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 18.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 19.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 20.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 21.
  • Referāts 'SIA "Latvijas Mobilais Telefons" raksturojums', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  SIA „Latvijas Mobilais Telefons” apraksts    4
2.1.  Pamatinformācija    4
2.2.  Vēsture    4
2.3.  Missija    6
3.  SIA „LMT” ārējā vide    7
3.1.  Politiskie faktori    7
3.2.  Demogrāfiskie faktori    8
3.3.  Makroekonomiskie faktori    8
3.3.1.  Iedzīvotāju ienākuma faktors    9
3.4.  Konkurences vide    9
3.4.1.  Konkurenti    9
3.4.2.  Piegadatāji    10
3.4.3.  Patēretāji    10
4.  SIA „LMT” iekšēja vide    12
4.1.  Mērķi    12
4.1.1.  LMT stratēģija mērķu sasniegšanai    12
4.2.  Darbinieki    13
4.3.  Struktūra    14
4.4.  Darba kultūra    14
4.5.  Tehnoloģija    15
5.  Organizācijas vadības raksturojums    16
5.1.  „Latvijas Mobilais Telefons” SIA prezidents    16
6.  Vadīšanas vispērējo funkciju īstenošana organizācijā    17
6.1.  Plānošana    17
6.2.  Organizēšana    17
6.3.  Koordinēšana    17
6.4.  Motivēšana    17
6.5.  Kontrole    18
6.6.  Vadīšanas stils organizācijā    18
6.7.  Attiecības ar klientiem    18
7.  SWOT analīze    19
8.  Riski un problēmas    20
  Izmantotie avoti    21
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas Mobilais Telefons SIA ir lielākais GSM mobilo sakaru šūnveida tīklu operators Latvijā. Uzņēmums izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī.
LMT ir noslēgti viesabonēšanas līgumi ar vairāk nekā 280 operatoriem visā pasaulē. Tas ļauj LMT abonentiem lietot savus tālruņus ne tikai gandrīz visās Eiropas valstīs, bet arī pārējos kontinentos.
Uzņēmums tikai sniedz sakaru pakalpojumus un pašus tālruņa aparātus netirgo, tomēr dara arī visu iespējamo, lai klientu rīcībā nonāktu tikai kvalitatīva sakaru tehnika. Rīgā un citās pilsētās aparātus un papildaprīkojumu pārdod oficiālās izplatītājfirmas, kam ar LMT noslēgti līgumi par kvalitātes garantijām un abonentu apkalpošanu. LMT kopā ar saviem izplatītājiem veido vienotu pilna servisa tīklu mobilo sakaru lietotājiem.
2.2. Vēsture
SIA “Latvijas Mobilais Telefons” tika dibināta kā NMT sistēmas operators 2. janvārī 1992. gadā.
LMT īpašuma daļu turētāji bija:
24.5% Telecom Finland (Finland)
24.5% Telia International AB (Sweden)
23% LVRTC (Latvija)
5% Lattelekom (Latvija)
23% VEF (Latvija) …

Autora komentārsAtvērt
Atlants