Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Dizaina metodika', 1.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 2.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 3.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 4.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 5.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 6.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 7.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 8.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 9.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 10.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 11.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 12.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 13.
  • Referāts 'Dizaina metodika', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Dizaina projektēšana    5
1.1.  Projektēšanas uzdevums    5
1.2.  Izpēte    5
1.3.  Izpētes datu analīze    7
1.4.  Projekta sastāvs    7
1.5.  Tehniskais rasējums    9
1.5.1  Papēdis    9
1.5.2  Siksniņa    10
1.5.4  Zole    11
1.5.5  K­­­­urpe    12
1.6.  Materiālu specifikācija    13
1.7.  Kurpes prezentācija    14
Darba fragmentsAizvērt

Es izvēlējos uzprojektēt sieviešu kurpi, kas pēc ārējā izskata līdzinās štepselim, jo man tas likās interesants dizaina priekšmets, kuru varētu realizēt arī dzīvē.
Šim priekšmetam katru detaļu aprakstīju, no kā to taisīt un kā tas izskatīsies. Tiek dots arī tehniskais rasējums.
Dizains [ang. design 'zīmējums, plāns, projekts'] — l. priekšmetu un vides mākslinieciskā projektēšana un konstruēšana. 2. izstrādājuma veidols, kurā ņemti vērā materiāltehniski, funkci­onāli un estētiski kritēriji. Dizaina izstāde.
Metodika [vācu Methodik < gr. me-thodikē] vsk., s. 1. Metožu kopums; mā­cība par darba mērķtiecīgas veikšanas metodēm. Izstrādāt pētīšanas metodiku. 2. Pedagoģijas nozare par mācību priekš­metu mācīšanas un skolēnu audzināšanas metodēm. Aritmētikas m. Literatūras mācī­šanas m. Metodikas pasniedzēja.
Es uzprojektēju sieviešu kurpes modeli, kas (kā varat redzēt 1. attēlā) ir veidots kā elektrības štepselis. Šāds kurpes dizains varētu šķist interesants un gana pievilcīgs, lai tas pievērstu plašu sabiedrības uzmanību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants