Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 1.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 2.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 3.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 4.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 5.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 6.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 7.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 8.
  • Referāts 'Pirmā iespaida veidošanās par uzņēmumu', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
Reklāma    2
II  Saskarsme    4
III  Pirmā iespaida veidošanās saskarsme ar viesi    5
  Kopsavilkums    8
Darba fragmentsAizvērt

1Reklāma (no latīņu: reclamare - skaļi saukt, izkliegt) ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, laikrakstos un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās — reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām raksturīga produkta pozitīvo īpašību izcelšana vai pārspīlēšana un negatīvo īpašību noklusēšana.
Reklāmai jābūt:
vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
realizētai piemērotā vietā un laikā,
atkārtotai.
Reklāmai jāizceļas uz konkurentu fona un jārosina patērētājs uz noteiktu rīcību.
Reklāma nedrīkst būt maldinoša.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants