Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 1.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 2.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 3.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 4.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 5.
  • Konspekts 'Virzība tirgū un starptautiskā mārketinga komunikācijas. Starpkultūru atšķirības', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Brends jeb zīmols ir priekšstats cilvēku prātos. Brenda nosaukums un logo ir tikai priekšstata radīšanas instruments. Brendings palīdz pārdot produktu pakalpojumu, jo tas ietver dažādas komunikācijas, lai rastos fokusēts, skaidrs un drošs priekšstats. Ar brendingu ir iespējams apsteigt konkurentus un iegūt spēcīgu pozīciju tirgū. Brendinga uzdevums ir veidot priekšstatu, kuru cilvēks pamana, saprot, iegaumē. Brendings rada, veido un maina uztveri par produktu.
Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām - pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku - ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.
Zīmoli var būt globāli, reģionāli un vietēji. Apzinoties kvalitāti un statusu jeb stāvokli, globālam zīmolam jābūt saskaņotam visā pasaulē, tam jābūt vienotam, ar vienādu nozīmi. Lai sasniegtu globālu statusu, zīmola nosaukumam, izskatam, iepakojumam, izplatībai, cenai un komunikācijai globālā mērogā ir jābūt vienādai. Dēļ kultūru atšķirībām un interpretācijas dažādās valstīs, lai zīmols būtu globāls, ir nepieciešama standartizācija. Globāli zīmoli ir pieprasīti ikvienā tirgū atbilstoši noteiktiem segmentiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants