Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 1.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 2.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 3.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 4.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 5.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 6.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 7.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 8.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 9.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 10.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 11.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 12.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 13.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 14.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 15.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 16.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 17.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 18.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 19.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 20.
  • Prezentācija 'Dzirdes traucējumi skolas vecuma bērniem', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Skolā bērniem ar dzirdes apstrādes traucējumiem var būt pareizrakstības
kļūdas, grūtības var sagādāt lasīšana un verbāla informācija klasē. Bieži tās
darbības, kas nav saistītas ar klausīšanos, veicas daudz labāk.
● Daudzveidīgu speciālistu grupa ir nepieciešama, lai precīzi un objektīvi
novērtētu un saprastu problēmas kopumu bērniem ar dzirdes apstrādes
traucējumiem. Objektīvu diagnostiku veic audiologs.
● Lai veiktu diagnostiku bērnam jāsasniedz vismaz 7 gadu vecumu, jo mazam
bērnam notiek smadzeņu darbības svārstības un diagnostikas rezultāti var būt
neprecīzi.
● Koriģēšanai jābūt precīzi pielāgotai un ar individuālu pieeju. Lai cik efektīva
korekcija var būt bērnam A, tas nenozīmē, ka korekcijas paņēmieni būs tik pat
efektīvi bērnam B.…

Atlants