Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Motivācijas paņēmieni', 1.
  • Konspekts 'Motivācijas paņēmieni', 2.
  • Konspekts 'Motivācijas paņēmieni', 3.
  • Konspekts 'Motivācijas paņēmieni', 4.
  • Konspekts 'Motivācijas paņēmieni', 5.
Darba fragmentsAizvērt

1.Sāciet stundu, dodot skolēniem motivācijas iemeslu!

Manuprāt, ja skolēnam tiek paskaidrots, kādēļ tiek darīts tieši šis darbs, uzdevums, tas palīdz izprast šī veicamā darba nozīmīgumu, kas, savukārt, veido skolēna attieksmi pret attiecīgo uzdevumu. Tas, cik pozitīva vai negatīva ir šī skolēna attieksme pret darāmo darbu, ir atkarīgs no veida kā skolotājs ir motivējis bērnus.

2.Pasakiet audzēkņiem skaidri, ko jūs no viņiem gaidāt!

Ja tiek skaidri un saprotami paskaidrots, kāpēc un kā paveicams konkrētais uzdevums, skolēni to var paveikt kvalitatīvāk, nekā tad, ja nav dotas nekādas norādes saistībā ar veicamo darbu. Turklāt, skolēni gūs prieku no uzdevuma, kura izpildes noteikumus ir sapratuši. Nekvalitatīvi izskaidroti uzdevuma noteikumi raisa nedrošību un neziņu, kas samazina darba spējas un pasliktina kvalitāti.…

Atlants