Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 1.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 2.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 3.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 4.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 5.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 6.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 7.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 8.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 9.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 10.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 11.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 12.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 13.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 14.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 15.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 16.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 17.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 18.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 19.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 20.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 21.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 22.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 23.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 24.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 25.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 26.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 27.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 28.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 29.
  • Referāts 'Vidusskolas florbola turnīrs', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Turnīra norise un statistika    4
  A apakšgrupa    6
  B apakšgrupa    9
  C apakšgrupa    12
  1. kārtas noslēguma statistika    14
  E un F apakšgrupas    16
  Fināli    18
  Statistikas apkopojums    20
  Secinājumi    21
  Pielikumi    24
Darba fragmentsAizvērt

Skolas florbola turnīra organizēšanu un tā izpēti izvēlējāmies, jo florbols ir samērā jauns sporta veids, kas mūsdienas strauji attīstās un kļūst arvien populārāks, pamazam izkonkurējot citus sporta veidus, galvenokārt pateicoties demokrātiskajām cenām tajā un tam, ka tas ir viegli pieejams gandrīz visas vietās Latvijā plašai sabiedrības daļai. Tāpēc mūsu mērķi un uzdevumi bija izpētīt skolēnu interesi par florbolu skolā, un novērtēt dalībnieku iemaņas šajā sporta veidā, tiem, kas par to neko daudz nezināja, sniegt priekšstatu, kas īsti ir jādara šajā spēlē, kāda tā īsti ir, pie reizes to arī popularizējot skolēnu vidū. Vēl viens no mūsu mērķiem bija gūt pieredzi šādu sporta turnīru organizēšanā, un pēcāk ar šī klašu komandu turnīra palīdzību veikt atlasi skolas florbola komandas sastāvam, kā arī ar iegūto pieredzi palīdzēt nākamo turnīru rīkotājiem.
Mūsu izvirzītā hipotēze ir :”Florbols rada pozitīvu interesi sabiedrībā, bet, tā kā tas ir jauns sporta veids, kas tikai pagaidām ir tikai attīstības sākumposmā, tad tā spēlētprasmes līmenis vidusmēra sabiedrībā nav visai augsts.”
Kā jau tika pieminēts, izvirzītos mērķus mēs mēģinājām īstenot rīkojot vidusskolas starpklašu florbola sacensības, turnīra beigās mēs secinātu, vai izvirzītā hipotēze piepildījās. Sākuma mēs saskaņojam ar skolas vadību to, ka mēs drīkstam rīkot šādu turnīru skolas telpās, sastādījām nolikumu un izziņojam skolēniem par šī pasākuma esamību, un lūdzām iesniegt savu klašu pieteikumus dalībai šajā pasākumā. Pēc pieteikumu saņemšanas mēs tos apkopojam, sadalot klases pa apakšgrupām, un izveidojām sacensību grafiku, kuru izziņojām dalībniekiem un arī pārējai skolai, tādējādi mēģinot piesaistīt arī skatītājus. Lai spēles varētu datēt un lai katra spēle būtu pārskatāma, un lai beigās varētu noteikt uzvarētāju, kā arī lai varētu veikt secinājumus par projektu, izveidojam katrai spēlei savu spēles protokolu, kurā minēti abu komandu sastāvi, rezultāts, vārtu guvēji un vārtsargs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants