Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Akadēmiskais
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 1.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 2.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 3.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 4.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 5.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 6.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 7.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 8.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 9.
  • Paraugs 'Tematiskais plānojums ģeogrāfijā 8.klasei, Skola 2030.', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Izvērtē un apraksta, kur un kāpēc būtu izdevīgi būvēt vēja enerģijas parkus un Saules enerģijas kolektorus Latvijā un pasaulē, iegūstot nepieciešamos datus (sk. tiešsaistes resursu) un veicot aprēķinus, lai skaidrotu, kā teritorijas ģeogrāfiskais stāvoklis un dabas apstākļi ietekmē atjaunojamo resursu pieejamību. Veido domu karti (vai zīmē kontūrkartē), kurā attēlo ikdienā nozīmīga sadzīves priekšmeta (piemēram, mobilais tālrunis, dators) izgatavošanā izmantoto dabas resursu ģeogrāfiju, iegūstot informāciju pasaules ģeogrāfijas atlantā un citos avotos, lai secinātu, ka sadzīves priekšmetu ražošanā tiek patērēts daudz dažādu dabas resursu. Spriež, kā resursi, kas nepieciešami sadzīves priekšmeta ražošanā, no ieguvējvalstīm nonākuši ražotājvalstī.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants