Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas', 1.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas', 2.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas', 3.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas', 4.
  • Konspekts 'Reklāma virs un zem līnijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir Pozicionēšana, Zīmols?
Produkta pozīcija tirgū-stabila produkta īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem.
Produkta pozīciju nostiprināšana-tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neatšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.
Produkta pozīcijas, kas jānostiprina ar mārketinga stratēģiju:
produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcijas;
pozīcija attiecībā uz patērētāju kategorijām;
pozīcija pret konkurentiem;
produkta klases pozīcija.
Produkta pozīcijas tirgū visbiežāk nosaka tās īpašības un īpatnības jeb funkcijas. Jauna prece parasti iekaro pozīcijas ar tām īpašībām, kuras ignorē konkurents.
Stipras pozīcijas tirgū iekaro gan dārgi, gan arī lēti produkti, protams, ja pēdējie tāpat ir pietiekami kvalitatīvi.
Stratēģija produkta pozīcijas nostiprināšanai tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants