• Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnoloģiju stundās

     

    Referāts12 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 1.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 2.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 3.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 4.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 5.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 6.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 7.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 8.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 9.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 10.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 11.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 12.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 13.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 14.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 15.
  • Referāts 'Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnol', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
1.  Pedagoģisko terminu skaidrojums    4
3.  Skolotāja loma vērtēšanas procesā    10
4.  Pašnovērtējuma loma skolēna radošajā izaugsmē    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra un avoti    16
Darba fragmentsAizvērt

Mājturības un tehnoloģiju priekšmeta mērķis ir pilnveidot skolēnu izpratni par cilvēka dzīvesvides kvalitātes nosacījumiem un iespējām tās uzlabošanai, veicināt skolēnu praktiskās rīcības un sociālās sadarbības prasmju attīstību. Starp citiem izglītojošiem mācību priekšmetiem mājturība un tehnoloģijas ieņem ļoti svarīgu un bieži nenovērtētu vietu gan no skolas vadības, skolēnu un skolēnu vecāku puses.
Apzinoties valstisku nepieciešamību pēc radošām un iniciatīvas bagātām personām , jau vairākus gadus tiek meklēti varianti mājturības satura atjaunināšanai un papildināšanai pamatskolā, lai skolēniem būtu iespējams:
Iegūt priekšstatu par veselīga uztura pamatnoteikumiem, apgūstot prasmes pagatavot ēdienu.
Iegūt zināšanas par individuālo ekonomiku, ģimenes budžetu, prasmi saskaņot savus ieņēmumus un izdevumus.
Apgūt paterētājzinības.
Iegūt prasmes iegādāties iegādāties un kopt savu apģērbu, apavus un sadzīves priekšmetus.
Iegūt prasmes vides saudzēšanā, mājokļa un apkārtnes iekārtošanā un uzturēšanā.
Iegūt prasmes rīkoties ar sadzīves tehniku utt.
Sarežģīts process ir vērtēšana mājturības un tehnologiju stundās, darba autorei arī tas sagādā ik pa laikam problēmas, jo tas ir komplicēts process. Ar šo darbu darba autore vēlas vairāk iedziļināties šai sarežģītajā un specifiskajā procesā, radošajo darbu vērtēšanā mājturības un tehnoloģijas stundās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants