Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts '"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centra un Valsts ieņēmumu dienesta analīz', 1.
  • Konspekts '"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centra un Valsts ieņēmumu dienesta analīz', 2.
  • Konspekts '"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centra un Valsts ieņēmumu dienesta analīz', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums, secinājumi.
VID klientu apkalpošanas centros ir vērojama atsaucība, sapratne un laipnība. Katram klientam tiek nodrošināta individuāla pieeja un sniegtas atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.
Iestādes atmosfēra ir draudzīga, klientiem ir pieejamas dažādas ērtības – sākot ar dīvāniem, kur iespējams uzkavēties, beidzot ar vietu, kur nesteidzīgi izbaudīt pusdienas. Iestādē ir padomāts par ikvienu klientu – cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, kā arī, ja ir radušās neskaidrības, ir pieejams informācijas centrs, kā arī uz galdiem atrodamas dažādas pamācības un ieteikumi. Lai gan iestādes apmeklēšanas laikā klientu plūsma bija salīdzinoši liela, viss noritēja raiti un klienti izskatījās ar visu apmierināti. Lielā klientu plūsma skaidrojama ar to, ka, iespējams, cilvēki bija devušies uz Valsts ieņēmumu dienesta ēku, lai iesniegtu savu iepriekšējā gada ienākumu deklarāciju. Kopumā iespaids par iestādi ir radies pozitīvs, nepilnības netika novērotas, kā arī iestādē ir redzams, ka ir ļoti padomāts, lai tās apmeklētājs justos labi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants