Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 1.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 2.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 3.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 4.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 5.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 6.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 7.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 8.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 9.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 10.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 11.
  • Referāts 'Projekta izstrādāšanas gaita uzņēmuma kultūras menedžmentā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Projekta izstrādāšanas gaita kultūras menedžmentā    4
2.  Projekta apraksts    5
2.1.  Problēmas izpēte    5
2.2.  Alternatīvie risinājumi    6
2.3.  SWOT analīze    7
2.4.  Risku analīze    7
2.5.  Projekta komandas veidošana    8
2.6.  Projekta īstenošanas plāns    10
  Kopsavilkums    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Pasākumu nozīme uzņēmumu tēla un vides veidošanā ir nenoliedzama. Pasākums kalpo darbiniekam un viņu klientiem kā laba motivācija, uzslava par padarīto darbu. Veiksmīga prezentācija vai klientu balle stiprinās partnerattiecības. Katrs pasākums tuvina un saliedē cilvēkus, dāvā tiem prieku un atmiņas. Lai šīs atmiņas radītu arī par 2009.gadu, uzņēmums ir nolēmis organizēt pasākumu – Ziemassvētku balli savam kolektīvam un klientiem.
Šī pasākuma mērķis ir iegūt klientu lojalitāti, kā arī panākt pozitīvas personiskās un darba attiecības starp klientu un uzņēmumu.
Prakses vieta – SIA „X Latvija”. Uzņēmums ir dibināts 1902. gadā ASV un jau ilgāk kā gadsimtu piedāvā saviem klientiem plašu kvalitatīvu produktu klāstu, kas veidoti, lai padarītu viņu dzīvi vieglāku un ērtāku.…

Atlants