Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 1.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 2.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 3.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 4.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 5.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 6.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 7.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Vērtēšanai ir ļoti liela nozīme mācību procesā, jo tādā veidā mēs disciplinējam ne tikai sevi kā skolotāju, bet arī skolēnus, paveikt sev uzticēto darbu pēc iespējas labāk un produktīvāk. Tā kā vērtēšana kā process skolā notiek katru dienu, tad tā ir un paliek aktuāla visos laikos, galvenais jautājums ir kā to padarīt efektīvāku un skolēniem un viņu vecākiem saprotamu visās paaudzēs. Izmantojot vērtēšanu pedagoģiskajā procesā skolotājs var sekot līdzi skolēna mācībām un izdarīt dažāda veida korekcijas, ja tādas ir nepieciešamas. Savukārt skolotāja darbu vērtē un analizē skolas vadība, bet skolas darbu vērtē un saskaņo Izglītības ministrija. Tātad vērtēšana notiek visos līmeņos un tai ir pakļauta ikviena institūcija. Tā kā vērtēšana skolotājam ir ikdienas norise, tad izvēlējos šo tematu lai apskatītu un saprastu cik liela nozīme tai ir mācīšanās procesā un kā tas var vai nevar iespaidot skolēnus un mācību darba produktivitāti.
Tā kā par vērtēšanu ir ļoti daudz un dažādas informācijas, tad mazliet apskatīju, ko par vērtēšanu raksta atsevišķi autori, dažādās grāmatās un interneta resursos.…

Atlants