Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 1.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 2.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 3.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 4.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 5.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 6.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 7.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 8.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 9.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 10.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 11.
  • Prezentācija 'Gāzes sadales mehānismi', 12.
Darba fragmentsAizvērt

VALVETRONIC
Valvetronic sistēma ir BMW mainīga vārsta lifts sistēma, kas kopā ar mainīgu vārstu laika pagarināšanu ļauj bezgalīgi pielāgot ieplūdes vārsta laiku un ilgumu.
Sistēma apgalvo, ka ir jāuzlabo degvielas ekonomija un emisijas, un ir jānovērš vajadzība regulēt droseļvārstu.
Sākumā BMW ieviesa 316ti kompaktu 2001. gadā, Valvetronic kopš tā laika ir pievienots daudziem BMW dzinējiem.
Pirmais šīs tehnoloģijas pielietojums ar turbokompresoru bija N55 dzinējs.

VTEC
VTEC-(Variable Valve Timing and Lift Electronic Control)-Tā ir elektroniska sistēma , kas regulē vārsta atvēršanās ilgumu (gāzes sadales fāzes)un vārstu gājienu. VTEC sistēma ir vairākas modifikācijas.
Sistēma nodrošina ieplūdes vārstu gāzes sadales fāzu izmaiņu sekojošos motora darba režīmos:
Pie minimāliem apgriezieniem sistēma nodrošina ekonomisku motora darbību ar nabadzīgu degmaisījumu.
Pie vidējiem apgriezieniem gāzes sadals fāzes izmaina tā , lai iegūtu maksimālo griezes momentu.
Pie lieliem apgriezieniem iegūst masimālo jaudu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants