Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 1.
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 2.
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 3.
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 4.
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 5.
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 6.
  • Paraugs 'SIA "Droši, droši" mārketinga plāns', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums SIA „Droši” ir dibināts 2000.gada 1. aprīlī. Tā pamatdarbības veids ir apdrošināšanas pakalpojumu veikšana. Uzņēmumā strādā 130 cilvēku. Mērķa auditorija ir visdažādākā, jo šobrīd uzņēmums piedāvā daudz dažādus apdrošināšanas veidus gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Mārketinga plāna mērķis ir paplašināt klientu skaitu un palielināt tirgus daļu no 10,7% līdz 14%, piedāvājot jaunu apdrošināšanas produktu. Uzņēmumam ir ievērojami uzlabots uzņēmuma imidžs un piesaistīti daudz jaunu klientu.
Šī brīža uzņēmuma galvenais mērķis ir palielināt klientu skaitu, aptverot arī lauku reģionus, līdz ar to palielinot pakalpojumu realizāciju, kas palīdzētu gūt lielākus ienākumus, kā arī censties piesaistīt tos klientus, kuriem apdrošināšanas kompānijas nav tik viegli sasniedzamas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants