Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'SIA "XXX" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējo gadu laikā Latvijā notiek ļoti strauja ekonomiskā attīstība un viena no visstraujāk augošajām tautsaimniecības nozarēm ir būvniecība. Cilvēki vēlas iegādāties sev jaunus nekustamos īpašumus, tādēļ tiek celti daudzi jauni dzīvojamie ciemati, rindu mājas un daudzdzīvokļu nami, un attiecīgi dzīvojamajiem ciematiem un rindu mājām ir nepieciešami jauni ceļu segumi. Tomēr, lai arī celts tiek ļoti daudz, pieprasījums ir gana augsts un tādēļ tuvākajā laikā būvniecības tempi nevarētu samazināties.
Bruģakmens pēdējos gados Latvijā( arī pasaulē) ir kļuvis populārs, pateicoties gan tā pievilcīgajam vizuālajam izskatam, gan arī kvalitātei un izturībai , gan arī ekoloģiskajām īpašībām, jo bruģakmens atšķirībā no asfalta ceļa seguma ir draudzīgāks videi un vasarā karstumā neizdala kaitīgos izdalījumus, kas ne tikai ir kaits cilvēka veselībai, bet arī noārda ozona slāni.
Šī kursa darba mērķis ir izpētīt SIA Decents bruģakmens ražotnes mārketinga vidi, konkurences nozīmīgumu un ietekmes iespējas šajā nozarē, tā rezultātā izdarīt secinājumus par uzņēmuma stāvokli tirgū, potenciālajām iespējām un draudiem, kā arī izstrādāt stratēģiju un turpmākās darbības plānus tuvākajā nākotnē.
Vadoties no izvirzītā mērķa, ir noteikti uzdevumi tā sasniegšanai. Kursa darba uzdevumi ir:
Veikt mikro un makro vides analīzi, pamatojoties uz statistikas datiem un ekonomiskajiem rādītājiem;
Analizēt nozares statistikas datus un apjaust konkurentu nozīmīgumu;
Veikt konkurences analīzi ar vispārējās konkurentu novērtēšanas metodi, Bostonas Konsultantu grupas matricas un General Electric modeļa palīdzību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants