Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 1.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 2.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 3.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 4.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 5.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 6.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 7.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 8.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 9.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 10.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 11.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 12.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 13.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 14.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 15.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 16.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 17.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 18.
  • Prakses atskaite 'Praktiskā apmācība ražošanas ekonomikā', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Izmaksu tāmes sastādīšana    4
  Secinājumi    6
2.  Kokmateriālu ražošanas ekonomiskie rādītāji    7
  Kokmateriālu tilpuma noteikšana    7
  Pielietotie kokmateriālu iegādes un realizācijas attaisnojuma dokumenti    8
  Caurmēra un augstuma noteikšana    8
  Zāģbaļķu un kokmateriālu cenas konkrētajā uzņēmumā    9
  Zāģbaļķu un kokmateriālu cenas konkrētajā uzņēmumā    11
  Secinājumi    12
3.  Iepazīšanās ar tirdzniecības uzņēmuma galvenajiem ekonomiskajiem rādītājiem    13
  Preču sortimenta noteikšanas kārtība    14
  Preču cenas noteikšanas kārtība uzņēmumā.    15
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
  Darba sadalījums un pašvērtējums    18
Darba fragmentsAizvērt

Katram īpašumam ir arī savs īpašnieks. Uzņēmumā tas ir vadītājs, direktors vai prezidents. Tas ir cilvēks, kurš vispirms jau vada uzņēmuma darbību, nosakot operatīvos, taktiskos un stratēģiskos mērķus, lai realizētu uzņēmuma primāro funkciju - radīt uzņēmējdarbības procesā peļņu.
Uzņēmuma veiksme un rentabilitāte ļoti lielā mērā ir atkarīga no vadītāja - viņa kvalifikācijas, profesionalitātes un praktiskajām iemaņām. Nenoliedzami, arī no dzīves pieredzes!
Pamatmērķis katram biznesam un uzņēmuma izveidošanai – ir novest uzņēmumu līdz veiksmes virsotnei, nostiprināt to tur un dot tam iespējas droši skatīties nākotnē, redzot jaunas perspektīvas tā attīstībā. Biznesa būtība ir nepārtraukta uzņēmuma, tā stratēģijas un cīņas taktikas par vietu tirgū, attīstīšana. Kapitāla palielināšana, peļņas gūšana un uzņēmuma attīstīšana ir cerība uz nākotni. Šīs ir lietas, no kurām sastāv bizness. Bet tas viss nav iedomājams bez teicamiem vadītājiem, kuri spēj aiz sevis vest cilvēkus un realizēt visu iecerēto. Šajā kontekstā ir ļoti būtiski noskaidrot, kā ir jāuzvedas vadītājam, lai iedarbinātu cilvēku grupu, lai tā savukārt varētu īstenot organizācijas mērķus, kas jādara, lai vadītājs kļūtu par īstu līderi?
Labu vadītāju, viņa prasmes un darbu iespaido daudzi faktori - uzņēmuma struktūra, lielums, kolektīvs - tā saliedētība, pilnvaru apjoms u. c.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants