Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 11.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 12.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 13.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 14.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 15.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 16.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikācijas instruments', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Sabiedrisko attiecību būtība, mērķi un veidi    3
1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība    3
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķi un veidi    7
2.  Sabiedriskās attiecības vadīšana    9
3.  Sabiedriskās attiecības kā netieša reklāma    11
4.  Organizācijas tēls    13
5.  Sponsorēšana    14
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    17
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības (turpmāk tekstā - SA) ir pārvaldes funkcija, ar kuras palīdzību tiek nodibināti un uzturēti savstarpēji sakari starp kādu organizāciju un to sabiedrību, no kuras ir atkarīgas šīs organizācijas veiksmes un neveiksmes.
SA formulējas kā uzņēmuma aktivitātes, kas ir saistītas ar tādām darbībām, kas veido sabiedrības labvēlīgu attieksmi pret uzņēmuma marketinga pasākumiem, pret uzņēmuma reklāmas kampaņām un galu gala pret tas produktiem.
SA ir mārketinga komunikācijas veids ar nolūku netieši motivēt produkta pirkšanu un pārdošanu, izplatot bez apmaksas un masveida informāciju par uzņēmumu un ražotājiem (pārdodamiem) produktiem.
SA var definēt kā:
• viena no organizācijas vadības funkcijām;
• plānveidīga darbība, nodarbojas ar iekšējās un ārējās vides pētījumiem, informējot vadību un piedaloties stratēģisko lēmumu pieņemšanā;
• organizē un vada iekšējo un ārējo komunikācijas procesu, veidojot ilgstošas, savstarpēji labvēlīgas sadarbības attiecības ar mērķauditorijām un pārējām sabiedrības grupām;
• rūpējas par uzņēmuma tēlu un reputāciju.
Vācu mārketinga profesors Herberts Mefferts sabiedriskās attiecības definē kā plānveidīgu, sistemātisku un ekonomisku attiecību veidošanu starp uzņēmēju un sabiedrību, ar mērķi radīt sabiedrībā uzticību un sapratni par uzņēmējdarbību. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants