Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība "Rūķu darbi"', 1.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība "Rūķu darbi"', 2.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība "Rūķu darbi"', 3.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība "Rūķu darbi"', 4.
  • Konspekts 'Integrētā rotaļnodarbība "Rūķu darbi"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Rūķis: „Zeķes mums skaistas iznākušas, bet daudziem ļoti vienādas. Kā varēs atšķirt, kuram bērnam kura pieder?”(uzklausa bērnu atbildes)
Skolotāja: ”Kā būtu, ja mēs katrs savu zeķīti izrotātu – izšūtu ar krāsainu diedziņu, tad tās nemaz vairs nebūs vienādas.”
Skolotāja piedāvā katram bērnam izvēlēties krāsainu diedziņu ar adatu (plastmasas).
Bērni sēžas pie galda un izrotā zeķes, šujot vienkāršā dūrienā.

Nobeiguma daļa.
Kad darbiņš paveikts, skolotāja kopā ar rūķi aicina bērnus izšūtās zeķītes piestiprināt ar līmes zīmuli pie maisiņa, bet maisiņus – ar knaģīti pie veļas auklas. veidojot maisiņu izstādi.
Skolotāja ar rūķi kopā aplūko un paslavē katru bērnu par jauko darbiņu. Rūķis ir priecīgs, jo nu bērni varēs saņemt pirmssvētku pārsteigumus no citiem rūķīšiem.
Pirms došanās prom, rūķis ierosina kopā nodziedāt kādu Ziemassvētku dziesmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants