Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Labākais uzņemšanas dienesta darbinieks', 1.
  • Eseja 'Labākais uzņemšanas dienesta darbinieks', 2.
  • Eseja 'Labākais uzņemšanas dienesta darbinieks', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Viesmīlības industrija ir tā, kura tiek nodarbināti liels skaits cilvēku, jo ir nepieciešami viesnīcās, viesu mājās vai moteļos dažādu profesiju pārstāvji kā, piemēram, sākot no direktoriem un menedžeriem. Un cilvēkiem, kuriem ir tiešā saskarsme ar visiem kā, piemēram, administrators, istabene vai šveicars u.c.
Labākais uzņemšanas dienesta darbinieks - cilvēks, kuru bieži vien ieejot viesnīcā ieraugam pirmo, tas nozīmē pirmā vizītkarte par viesnīcu un tās līmeni. Pirmais iespaids rodas par izskatu, izturēšanos, arī smaržu, kontaktēšanās spējām, ķermeņa valodu, tā varētu turpināt ilgi, bet ja tā nopietni, tad jāsāk ar to, ko pirmo ievērojam, kad ieraugam uzņemšanas dienesta darbinieku.
Ieejot viesnīcā bieži vien ir tā, ka reģistrēšanās vietā apkalpo vairāki cilvēki un bieži izvēlas to cilvēku, kas no pirmā acu skatiena visvairāk simpatizē. Tas nozīmē, ka šim darbiniekam ir jābūt ātrai reakcijai, jo bieži vien viņam ir jādara vairāki darbi vienlaikus, tas nozīmē, ka jāspēj „pārslēgties” uz viesi, kas ierodas viesnīcā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants