Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 1.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 2.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 3.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 4.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 5.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 6.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 7.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 8.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 9.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 10.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 11.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 12.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 13.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 14.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 15.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 16.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 17.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 18.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 19.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 20.
  • Referāts 'Meredita Belbina tests menedžeru lomu analīzē', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Meredita Belbina testa un lomu analīzes izmantojums   
1.1.  Iedalījums lomās   
1.2.  Lomu novērošanas tabula   
2.  Anketu un novērošanas apstrādes metodoloģija   
3.  Motivācijas teorijas izmantojums   
3.1.  Motivāciju veidi   
3.2.  Motivācijas anketa   
4.  Gala rezultātu dati un analīze   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Pielikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Šis socioloģiskais pētījums veikts par jauniešu organizāciju, kura nodarbojas ar jauniešu vispusīgu izglītošanu un vērtību audzināšanu, savā darbībā apvienojot gan izpratnes par vidi, dažādu „āra dzīves” prasmju izkopšanu, gan arī jauniešu iniciatīvu veicināšanu, pašiem jauniešiem rīkojot dažādus sadarbības pasākumus ar ārvalstu jauniešiem kultūras un pieredzes apmaiņai.
Ir noticis projekts, kura laikā 14 organizācijā līdz pusgadam pabijuši vai vispār iepriekš ar to nesaistīti jaunieši 3 nedēļas nogales pavadīja organizācijas pieredzējušo biedru (turpmāk – vadītāju) rīkotā projektā jauno potenciālo biedru apmācībai par neformālās izglītības (jeb darbošanās nevalstiskajā sektorā) sniegtajām iespējām. Kopumā projektam pieteicās aptuveni 40 jaunbiedri, no kuriem dalībai projektā tika izvēlēti 14 jaunieši, kuri līdz šim vispār nebija darbojušies nevalstisko organizācija sektorā vai arī darbojušies jauniešu organizācijā ne ilgāk kā pusgadu. No šiem 14 jauniešiem viens ir šī pētījuma autors. Projekts norisinājās trīs dažādās Latvijas vietās, tā laikā dalībniekiem dzīvojot kopā vienās telpās un pa dienu piedaloties kopīgās aktivitātēs, semināros, grupu darbos un prezentācijās, mainoties komandu sastāviem. Apsekojot organizācijas darbību, projekta dalībniekam, arī visilgstošāk organizācijā esošajam biedram un vienam no šī socioloģiskās izpētes autoriem, bija iespēja novērot jaunbiedru darbību un veikt socioloģisku pētījumu.
Darba pētījuma objekts ir jauniešu organizācijas projekta dalībnieki un vadītāji. Projektu izveidojuši organizācijas pieredzējušie biedri (vadītāji) jaunu biedru piesaistīšanai un neilgi organizācijā esošo jaunbiedru apmācībai par neformālās izglītības sniegtajām iespējām (projektu rakstīšana, darba metodes ar cilvēkiem, u.t.t.).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants