Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 1.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Katrs tūrisma uzņēmums darbojas vienmēr mainīgajos apstākļos, kurus nosaka dažādu attiecību un kritēriju mijiedarbība, gan pašā uzņēmumā, gan šī uzņēmuma attiecībā pret citiem subjektiem. Līdz ar to varu teikt, ka katram tūrisma uzņēmumam piemīt makrovide, bez kuras tas pilnvērtīgi nevar eksistēt. Vairākumā gadījumos makrovidei nepiemīt specifisks raksturs attiecībā uz kādu konkrētu firmu, bet tomēr katrs no uzņēmumiem var sajust tās ietekmi, ar kuru tas neko nevar izdarīt. Makrovide iekļauj sevī 5 faktorus, tādus kā ekonomiskais, politiskais, sociālais, tehnoloģiskais un ekoloģiskais. Katrs no tiem spēle lielu lomu un veido vienotu sistēmu.
-ekonomiskais.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants