Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcijas', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumi var izvēlēties vadīties vai nevadīties pēc mārketinga koncepcijām. Latvijā pārsvarā izmanto produkcijas un produkta koncepcijas, jo Latvijas tirgus vēl nav tik labi attīstījies, lai apmierinātu visas sabiedrības intereses, un lai nodrošinātu ekoloģiski tīru produikciju, nekaitīgu dabai.
Mārketinga koncepcijas attīstīja Ralph Coordiner (Ralfs Kordiners) 1950 gadu sākumā. Viņam tas bija nepieciešams, lai stimulētu sava uzņēmuma darbību nākamajā gadsimtā. Mārketinga koncepcijas izmanto daudzas kompānijas gan lielas, gan mazas, taču vēl aizvien ir daudzas firmas, kuras nenovērtē Ralfa idejas nepieciešamību.
Koncepcija ir sistematizēti apkopoti uzskati par kādu parādību vai procesu
Mārketinga koncepcija (marketing concept)- uzņēmuma darbības filozofija, kas virzīta uz klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam [4;38.lpp.].…

Autora komentārsAtvērt
Atlants