Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 1.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 2.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 3.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 4.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 5.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 6.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 7.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 8.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 9.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 10.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 11.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 12.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 13.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 14.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 15.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 16.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 17.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 18.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 19.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 20.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 21.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 22.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 23.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 24.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 25.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 26.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 27.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 28.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 29.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 30.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 31.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 32.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 33.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 34.
  • Referāts 'Reklāmas tiesiskā regulēšana', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāmas jēdziens, uzdevumi un mērķi    5
1.  Reklāmas izplatīšanas veidi, līdzekļi    11
2.  Reklāmas uzraudzība    24
3.  Reklāmas dalībnieki    30
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
  Galvojums    35
Darba fragmentsAizvērt

Autors izvēlējās tēmu „Reklāmas tiesiskā regulēšana”, jo mūsdienās tā ir ļoti aktuāla. Šī tēma ir aktuāla ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs. Par to liecina reklāmas straujā attīstība, it sevišķi, interneta reklāmas tirgus pieaugums, jo šis izplatīšanas veids ir ievērojami straujāks par reklāmas apjomu izaugsmi klasiskajos medijos – televīzijā, laikrakstos, žurnālos, radio, kinoteātros un vides reklāmas objektos. Ja 2007. gadā interneta reklāmas tirgus pieaugums pasaulē tiek prognozēts 28,2% apjomā, tad citu mediju reklāmas tirgus palielināsies tikai par 3,9%.
„Tāpat mūsdienās reklāmai ir izšķiroša loma tirgus ekonomikas attīstībā, jo grūti iztēloties kādu svarīgu preci, kurai nebūtu reklāmas. Ir tāda frāze „Reklāma ir tirdzniecības dzinējs”, tā tas arī ir, jo reklāma sniedz informāciju par preci, iepazīstina un pārliecina potenciālos pircējus iegādāties preci. Atšķirībā no parasta informācijas ziņojuma, gala rezultātā reklāma izraisa potenciālā pircēja interesi un reklāmas mērķis ir palielināt pieprasījumu pēc preces.
Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi, reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots, tas arī tiek atspoguļots reklāmā. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana. Tas tiek panākts, iepērkot laukumus vai laikus masu mēdijos. Reklāma masu mēdijos veicina noieta preču tirgus attīstību, rezultātā uzņēmēja ieguldījumi reklāma atmaksājās un tiek iegūta lielāka peļņa pēc produkta reklamēšanas. Reklāmas vērtība slēpjas tanī, ka tiek piesaistīti daudz talantīgi cilvēki – mākslinieki, rakstnieki, režisori, aktieri, dziedātāji u.c., kuri pārvērš reklāmu par mākslu, savukārt reklāma nodrošina viņiem savu spēju izkopšanu un iztiku.
Ir pamatots apgalvojums, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei. Aizdomīga vai ar nepatiesiem faktiem atspoguļota reklāma pazudina preci. Pateicoties apmierinātiem pircējiem precei izdodas noturēties tirgū, neviens uzņēmējs neies riskēt tērēt naudu uz reklāmu, ja precei ir negatīvas īpašības. Protams, reizēm gadās reklāmas ar nepatiesu informāciju, bet tādā gadījumā pircēju izdodas apmānīt tikai vienu reizi. “1
Ierobežotā apjoma dēļ darbā apskatīšu tikai reklāmas aktuālākos jautājumu.
Šī darba uzdevumi ir:
Reklāmas jēdzienu, uzdevumu un mērķu analīze;
Reklāmas izplatīšanas veidu, līdzekļu analīze;
Reklāmas uzraudzības analīze;
Reklāmas dalībnieku analīze.
Sa­vu­kārt, dar­ba mēr­ķi ir:
sīkāk aplūkot un izpētīt reklāmas mērķus, veidus, uzraudzību un dalībniekus, kā arī tās nozīmi komercdarbībā.
Darbs sa­stāv no 4 lie­lām no­da­ļām. Šīs no­da­ļas vei­do­tas at­bil­sto­ši dar­ba mēr­ķiem. Dar­ba struk­tū­ra ir šā­da:
1.no­da­ļā – par reklāmas jēdzienu, mērķiem un uzdevumiem;
2.no­da­ļā – par reklāmas izplatīšanas veidiem, līdzekļiem;
3.no­da­ļā – par reklāmas uzraudzību;
4.no­da­ļā – par reklāmas dalībniekiem;
Kursa darba pētāmais objekts ir reklāma un pētāmais priekšmets ir likuma normas, kas nosaka reklāmas uzraudzību, dalībniekus un izvirzāmās prasības.
Autors dar­bā ir iz­man­to­jis ap avo­tiem. Sa­vu­kārt, lai sa­snieg­tu iz­vir­zī­tos mēr­ķus pie­lie­to­šu šā­das me­to­des:
analīzes me­to­di;
sa­lī­dzi­nāšanas me­to­di;
informācijas apkopošanas metodi.



Autora komentārsAtvērt
Atlants