Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 1.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 2.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 3.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 4.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 5.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 6.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 7.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 8.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 9.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 10.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 11.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 12.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 13.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 14.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 15.
  • Konspekts 'Viesnīcas "Baltā pūce" menedžments', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīca ''Baltā Pūce'' ir reāls uzņēmums, kurš strādā no 2007. gada 15. jūlija. Viesnīca sniedz izmitināšanas, ēdināšanas pakalpojumus un SPA procedūru pakalpojumus.
Uzņēmuma vide sastāv no iekšējās un ārējās vides.
Uzņēmuma iekšējā vide ir tie galvenie organizācijas nosacījumi un faktori, kas izveidojas tās menedžmenta darbības galarezultātā. Viesnīcas ''Baltā Pūce” iekšējās vides faktori ir:
mērķi – nodrošināt trīszvaigžņu viesnīcas prasībām atbilstošu servisu par pieejamām cenām. Pieejamību gan tūristiem, gan vietējiem valsts iedzīvotājiem;
viesnīcas darbinieki ir prasmīgi un ar iepriekšēju pieredzi šāda veida darbā. Tie nodrošina profesionālu viesu apkalpošanu;
uzņēmuma struktūra ir atbilstoša parsībām. Tā kā viesnīcas serviss ir kopā ar restorāna servisu, tā struktūrā ir vairāki vadītāji un katrs ir atbildīgs par savu nozari. Tieši tāpat ir arī ar darbiniekiem, arī tie katrs ir atbildīgi tikai par savu nozari;
viesnīca ir kultūrvēsturiskais mantojums, tā atrodas restaurētā ēkā, kur vēl pagājušajā gadsimtā bija deju skola. Šai ēkai ir vairāk nekā 100 gadu;
viesnīcā tiek izmantotas dažādas tehnoloģijas, kā piemēram:
datori un telefoni administrācijā, kas nodrošina kontaktu ar viesnīcas viesiem un sadarbības partneriem, kā arī starp darbiniekiem;
dažādas virtuves iekārtas, kas nodrošina kvalitatīvu un ātru darbību, kad tiek izpildīti viesu pasūtījumi;
audio un apgaismojuma iekārtas restorānā, kas nodrošina patīkamu atmosfēru.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants