Vērtējums:
Publicēts: 08.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 1.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 2.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 3.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 4.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 5.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 6.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 7.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 8.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 9.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 10.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 11.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 12.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 13.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 14.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 15.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 16.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 17.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 18.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 19.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 20.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 21.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 22.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 23.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 24.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 25.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 26.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 27.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 28.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 29.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 30.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 31.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 32.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 33.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 34.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 35.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 36.
  • Referāts 'Pircēju rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties ēdienu piegādes servisu "Bolt Fo', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  PIRCĒJU RĪCĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    4
1.1.  Pircēju rīcības modelis    4
1.2.  Pircēju rīcību ietekmējošie faktori    7
2.  ĒDIENU PIEGĀDES SERVISA “BOLT FOOD” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS UN PIRCĒJU RAKSTUROJUMS    12
2.1.  Bolt Food darbības raksturojums    12
2.2.  Uzņēmuma pircēju raksturojums    16
3.  “BOLT FOOD” PIRCĒJU APTAUJAS UN INTERVIJAS REZULTĀTU APKOPOJUMS UN ANALĪZE    18
3.1.  Aptaujas anketas rezultātu analīze    18
3.2.  Eksperta intervijas analīze    25
  SECINĀJUMI    27
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    30
  PIELIKUMI    32
Darba fragmentsAizvērt

Pircēja rīcība attiecas uz lēmumu un darbībām, ko cilvēki apņemas iegādāties preces vai pakalpojumus individuālai vai grupas lietošanai. Tas ir sinonīms terminam “patērētāju pirkšanas uzvedība”, kas bieži vien attiecas uz atsevišķiem klientiem atšķirībā no uzņēmumiem.
Pircēja uzvedība ir jebkura mārketinga procesa dzinējspēks. Izpratne par to, kāpēc un kā cilvēki nolemj iegādāties šo vai citu produktu vai kāpēc viņi ir tik lojāli vienam konkrētam zīmolam, ir galvenais uzdevums uzņēmumiem, kas cenšas uzlabot savu biznesa modeli un iegūt vairāk klientu.
Izvēlētais temats ir aktuāls, jo pasaule strauji mainās, notiek arī strauja pasaules digitalizācija. Ēdienu pasūtīšana un daudzi citi pakalpojumi notiek caur mobilajām aplikācijām vai tiešsaistē. Pircējiem ir iespēja ātri pasūtīt ēdienu uz nepieciešamo vietu norādītajā laikā, izmantojot gan priekšapmaksu ar bankas karti vai Apple Pay, gan apmaksu piegādes brīdī skaidrā naudā.
Darbā izvirzītā pētījuma problēma: ēdiena piegādes platformas “Bolt Food” nepieciešamība pētīt faktorus, kuri ietekmē pircēju rīcību, izvēloties ēdiena piegādes servisu Rīgā, lai pilnveidotu uzņēmuma darbību.
Kursa darba pētījuma objekts ir pakalpojumu serviss “Bolt Food”, kurš nodrošina ēdiena piegādes servisu Rīgā un Rīgas apkārtnē.
Pētījuma priekšmets ir pircēju rīcību ietekmējošie faktori.
Kursa darba mērķis ir izpētīt pircēju rīcības ietekmējošos faktorus, izvēloties ēdienu piegādes servisu “Bolt Food”, atklāt nepilnības un dot priekšlikumus to novēršanai.
Lai sasniegtu kursa darba mērķi, autore izvirzījusi šādus uzdevumus:
1) Pamatojoties uz literatūras avotiem, izpētīt pircēju rīcības teorētiskos aspektus;
2) Raksturot ēdiena piegādes servisa “Bolt Food” darbību un pircējus;
3) Latvijas iedzīvotāju vidū veikt aptauju un izpētīt faktorus, kas ietekmē viņu rīcību, izvēloties šo ēdiena piegādes servisu;
4) Iegūt nepieciešamos datus un informāciju, kā arī veikt interviju ar uzņēmuma reģionālo vadītāju;
5) Veikt sekojošos secinājumus par kursa darbu;
6) Sniegt priekšlikumus “Bolt Food” darbības pilnveidošanai nākotnē.…

Atlants