Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 9.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 10.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 11.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 12.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 13.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 14.
  • Referāts 'Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšana', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads.Darbs komadnā    6
2.  Pakalpojumu līmeņi    7
2.1.  Eksiste 3 kopejie pakalpojuma līmeņi    7
2.1.1.  Tas ir Ekonomiskais , jeb ierobežotais lImenis    7
2.1.2.  Vidējais līmenis    7
2.1.3.  Pasaules klases pakalpojumi    7
2.2.  Klasifikācijas sistēmas    7
3.  Uzkopšana    9
3.1.  Saimnieciskais dienests    9
3.2.  Tīrīšana    9
3.3.  Tirišanas iekartas    10
4.  Personāls    12
5.  Secinajums    13
6.  Izmantota literatūra    14
7.  Pielikums    15
7.1.  Kvalitātes jēdzieni    15
Darba fragmentsAizvērt

Ir ļoti daudz dažādu kvalitātes jēdzienu definīciju.
Plašāk pazīstamās kvalitātes definīcijas pēc tajās izteiktā kvalitātes indikatora var sadalīt 3 grupās :
uz patērētāju orientētās;
uz ražošanas vai pakalpojuma procesu orientētās;
uz vērtībām orientētās.
Vairums kvalitātes teorētiķu ir vienisprātis, ka lietotāju vēlmju un vajadzību apmierināšana ir galvenā kvalitāti raksturojošā pazīme. Šeit arī meklējams cēlonis, kāpēc vērojama dažādība kvalitātes izpratnē, jo kvalitātes būtiskākā pazīme ietver subjekta vērtējumu, kas objektīvi nemaz nevar būt visiem vienāds.
Dezinfekcijas līdzekļus jālieto tikai vietās un gadījumos, kad tie nepieciešami atbilstoši higiēnas prasībām. Personālam jābūt apmācītam un informētam par nepieciešamību stingri ievērot mazgājamo un dezinfekcijas līdzekļu dozējuma prasības, kas ietvertas produkta aprakstā.Viesnīcas numuru aprīkojums un uzkopšanas līzekļi,tirišanas iekartas atkartigi atšķirīgas ekonomiskās un luksus klases viesnīcās .…

Autora komentārsAtvērt
Atlants