Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Reklāmas plānošanas un jaunu produktu ieviešanas problēmas tūrisma aģentūrā', 1.
  • Eseja 'Reklāmas plānošanas un jaunu produktu ieviešanas problēmas tūrisma aģentūrā', 2.
  • Eseja 'Reklāmas plānošanas un jaunu produktu ieviešanas problēmas tūrisma aģentūrā', 3.
  • Eseja 'Reklāmas plānošanas un jaunu produktu ieviešanas problēmas tūrisma aģentūrā', 4.
  • Eseja 'Reklāmas plānošanas un jaunu produktu ieviešanas problēmas tūrisma aģentūrā', 5.
  • Eseja 'Reklāmas plānošanas un jaunu produktu ieviešanas problēmas tūrisma aģentūrā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma aģentūra 1strādā tūrisma biznesā kopš 1994. gada un nākamgad svin savu 16. jubileju. Uzņēmums ir dinamiski attīstījies un tagad ir stabils, profesionāls un godprātīgs biznesa partneris. Darbības virziens ir vietējais tūrisms, ar ienākošo aģentūra nedarbojas, un pagaidām, neplāno.
Klientiem ir piedāvātas avio tūres – atpūtas un ekskursiju lidojumi, individuālo ceļojumu sastādīšana, ceļojumu organizēšana grupām, kā arī tadi pakalpojumi kā vīzu noformēšana, apdrošināšana, dāvanu kartes, ceļojumi uz kredītu un iespēja rezervēt viesnīcas. Viens no pieprasītākiem piedāvājumiem ir autobusu īre.
Visi ceļojumi ir ar autobusu, nakšņošanai ir piedāvātas 2 un 3 zvaigžņu tūrisma klases viesnīcas ar ērtībām, līdz ar to ir ceļojumi ir diezgan lēti un pieejami klientiem ar vidējo ienākuma līmeni.
Aģentūrai ir daudz sadarbības partneru, kuri pārdod tās produktus, kā arī tiek īstenota sadarbība ar vadošiem tūrisma operatoriem. Uzņēmums ir Tūrisma Aģentu Asociācijas (ALTA) biedrs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants