Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Vizuālā māksla un tās mācību metodika ', 1.
  • Konspekts 'Vizuālā māksla un tās mācību metodika ', 2.
  • Konspekts 'Vizuālā māksla un tās mācību metodika ', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: „Klusā daba”
Klase: 2
Pēc standarta prasībām skolēniem jānostiprina zināšanas par siltajām un aukstajām krāsām, kā arī jāiepazīstas ar pretkrāsu jaukšanu – brūnās krāsas nokrāsām. Jāiepazīstas un jāizpraot krāsu izmaiņas dažādos apgaismojumos. Šo mācību stundu laikā skolēni varēs iepazīties un izmantojot gleznu reprodukcijas reāli varēs redzēt krāsu nozīmi un noskaņu mainot līdzīgu gleznu krāsas. Praktiski varēs pielietot iegūtās zināšanas par brūno nokrāsu.
Skolēni krāsu toņus un to izmaiņu gaismā jau bija novērojuši dabā, bet nebija iedziļinājušies, kā iegūt šīs dažādās nokrāsas, tāpēc mācību stunda likās interesanta, jo varēja eksperimentēt ar visām krāsām + brūno, tādējādi radot interesi arī par citām krāsām - „Kas man iznāktu, ja sajauktu šīs 2/3 krāsas kopā?” Lika uzzināt, ka katra glezna ir īpaša, neskatoties uz to vai skaistos toņos vai nē, bet liekot uzsvaru uz to kā autors jutās un kāda noskaņa ir konkrētai gleznas reprodukcijai.
Mērķis: Sekmēt skolēnu emocionālo un intelektuālo attīstību, pilnveidot un attīstīt viņu radošās spējas, interesi par mākslu. Spēt atraisīt skolēnus radošā darba procesā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants