Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 1.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 2.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 3.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 4.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 5.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 6.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 7.
  • Konspekts 'Integrēta nodarbība 2.klasei latviešu valodā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības izklāsts
Skolotāja darbība
Skolotāja aicina skolēnus izveidot pusapli, lai labāks acu kontakts starp viņu un bērniem, sasveicinās. Skolotāja bērniem saka, ka viņai šodien tāda dīvaina sajūta un nebēdnīgs prāts. Jau no paša agra rīta prātā „Melu dziesmiņa”. Kāpēc gan tā? Noskaidro, ka šodien ir 1.aprīlis – joku diena. Šajā dienā iederas arī nelieli meli.
Skolēna darbība
Skolēni atrodas brīvi pusaplī. Sasveicinās ar skolotāju un klasesbiedriem. Skolēni izsaka savas domas, kāpēc skolotājai prātā melu dziesmiņa. Noskaidro, ka ir 1.aprīlis. Skolēni izsakās, kas ir 1. aprīlis, ko šajā dienā dara? Vai viņiem jau izdevies kādu izjokot? Bērnu uzmanība vērsta uz to, ka joki un meli nedrīkst aizskart un apvainot.
Kāda gan varētu būt skolotājas dziesmiņa? Par ko šajā dziesmā varētu dziedāt? Skolēni izsakās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants