Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 5.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 6.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 7.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 8.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 9.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 10.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 11.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 12.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 13.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 14.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 15.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 16.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 17.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 18.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 19.
  • Referāts 'Reklāmas un dizaina komercdarbības attīstība Latvijā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Pieprasījums un piedāvājums    3
1.1.  Ekonomiska situācija Latvijā    3
1.2.  Reklāmas un dizaina nozare Latvijā    4
1.3.  Pieprasījums    5
1.4.  Piedāvājums    6
1.5.  Vērtības    8
2.  Attīstības iespējas-jaunā biznesa ideja    9
2.1.  Biznesa ideja    9
2.2.  Uzņēmuma ideja    9
2.3.  Uzņēmējdarbības idejas rašanās    9
2.4.  Reklāmas un dizaina tirgus situācijas vērtēšana    10
2.5.  Biznesa idejas izvērtēšana    11
3.  Reklāmas un dizaina uzņēmuma biznesa plāns (īsumā)    12
  Secinājumi un priekšlikumi    18
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Svarīgākas atziņas, kas izriet no pētījuma:
1. Ekonomiska izaugsmes temps joprojām ir lēns, bet optimisms ir samērā spēcīgs, un arī eksporta nozares ir bijuši labi rezultāti. Ekonomiskā aktivitāte turpina augt.
2. Reklāmas un dizaina nozare ir visas izredzes iegūt daudz jaunu pasūtījumu, bet ir jāpalielina jaudas, ja uzlabosies ražošanas apjomi būs labas iespējas pārdzīvot eiro zonas krīzi.
3. Jaunu darba vietu radīšana notiek pārāk lēni, ka arī speciālistu trūkums tirgū ir izteikts.
4. Reklāmas un dizaina nozare notiek lielas pārmaiņas, uzņēmumiem ir nemitīgi jāmainās, jābūt inovatīviem un netradicionāliem.
5. Ienākt tirgū ar jaunu biznesa ideju ir samērā viegli, bet konkurence ir ļoti augsta, ka arī starp uzņēmumiem pastāv neoficiālas vienošanas.

Priekšlikumi:
1. Rūpīgi ir jāveic tirgus pētījumus un jāizstrādā Biznesa plānu, lai izvairītos no kļūdainiem lēmumiem un finansiālam neveiksmēm.
2. Latvijas reklāmas un dizaina tirgus monitorings un attīstība. Pieredzes apmaiņa.
3. Inovācijas un investīcijas. Lietderīgi un pārdomāti ir jāizmanto investīcijas.
4. Eksporta tirgus monitorings. Jāmeklē tirgus ārpus Latvijas.
5. Uzņēmuma kultūras attīstība, pozitīva tēla veidošana un uzturēšana, darbs ar personālu. Uzņēmums, ka brends.
6. Jātic saviem spēkiem un jāmeklē līdzīgi domājošos cilvēkus, darbiniekus un sadarbības partnerus. Emocionāla inteliģence.

Autora komentārsAtvērt
Atlants