Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzmanība', 1.
  • Konspekts 'Uzmanība', 2.
  • Konspekts 'Uzmanība', 3.
  • Konspekts 'Uzmanība', 4.
  • Konspekts 'Uzmanība', 5.
  • Konspekts 'Uzmanība', 6.
  • Konspekts 'Uzmanība', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu uzmanība
Netīšā uzmanība
• Rodas kairinātāju īpatnību ietekmē un dominē visiem bērniem agrīnās attīstības posmā (četru, piecu gadu vecumā strauji attīstās tīšā un pēctīšā uzmanība).
• Dominē bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem (pirmsskolas vecums, skolas jaunākās klases).
• To raksturo:
• Pievēršanās objektam, parādībai pēc iepriekšēja nodoma;
• To izraisa spēcīgi kairinātāji;
• Spilgta gaisma;
• Spēcīga skaņa vai toksnis;
• Īpatnēja smarža.
• Kādas darbības sākums vai nobeigums.
• Utml.
Kontrasti:
– Priekšmets, kas atšķiras no pārējiem;
– Uzmanību pievērš zilajiem un sarkanajiem burtiem (cipariem), ja pārējie ir melni.
– Priekšmetu vai parādību īpašības – forma, lielums, temps utml.
– Mainīgs stāstījuma temps, skaļums, izteiksmīgums.
– Jauns, kaut kas nebijis (stundās atklāj kaut ko jaunu - neredzēts cilvēks, dzīvnieks, jauns stends). No šī viedokļa vērtīgas ir mainīgās, tematiskās izstādes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants