Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 1.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 2.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 3.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 4.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 5.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 6.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 7.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 8.
  • Referāts 'ZS "Puķīte" mārketinga stratēģija', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija

ZS „Puķīte” darbojas kopš 1989.gada kā augkopības un tehnisko kultūru ražotājs. ZS īpašumu bez tehnikas un iekārtām sastāda:
76.1 ha zeme kopā,
62.1 ha lauksaimniecībā izmantojamās zemes,
11.2 ha meža zemes
2,8 pārējā zeme t.sk. 12 ha neizmantotā zeme pie ūdens teritorijas (ezers).
Kopējie ieņēmumi no lauksaimnieciskās ražošanas un citiem saimnieciskās darbības veidiem 2005.gadā bija 3236 LVL.

ZS „Puķīte” darbības galvenā misija un mērķis ir ražot kvalitatīvus produktus, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, veicināt saimnieciskās darbības izaugsmi, piesaistīt aizvien vairāk klientus, nostiprināt savas pozīcijas konkurentu vidū, rast iespējas ražot, piedāvāt tirgum interesantu produktu vai pakalpojumu atbilstoši tirgus pieprasījumam un galvenais - spēt pārvarēt samērā vājo ekonomisko situāciju Latgales reģionā.

ZS galvenā misija un mērķis faktiski atspoguļo arī ZS mārketinga vadīšanas pamatvirzienus, kas ir orientēti uz pamatdarbības koncepcijas uzlabošanu, jaunu ideju radīšanu, virzīšanu un realizāciju atbilstoši tirgus pieprasījumam. Tikai atbilstoša ZS ārējās un iekšējās vides analīze var sniegt skaidrāku priekšstatu par tirgus pieprasījumu, kā arī priekšstatu par nepieciešamajām stratēģijas nostādnēm. Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ZS ir nepieciešama skaidra turpmākās darbības koncepcija, kas būtu vienota ar izvirzītajiem mērķiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants