Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 1.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 2.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 3.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 4.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 5.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 6.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 7.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 8.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 9.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 10.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 11.
  • Referāts 'Skolvadības prioritātes', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Skolvadības sistēma    4
2.  Skolvadības metodes    5
3.  Metodisko komisiju darbs Praulienas pamatskolā    6
3.1.  Praulienas pamatskolas galvenie uzdevumi 2004.-2005. m.g.    6
3.2.  Metodiskā darba organizācijas struktūra    7
3.3.  Klašu audzinātāju MK sastāvs    8
3.4.  Metodiskā aktīva sēdes    9
3.5.  Pedagoģiskās padomes sēdes    10
3.6.  Metodiskā darba plāns 2004.-2005. m.g.    11
  Izmantotā literatūra un avoti    17
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģijas kā zinātnes nozares vēsture mērāma vairākos gadu simtos. Skolvadība kā pedagoģijas zinātnes nozare ir veidojusies pedagoģijas un vadības zinātņu integrācijas procesā.
Skolvadības galvenie avoti – likumdošana, vadība un pārvaldes pieredze, iepriekšējais pedagoģiskais mantojums, pedagoģijas zinātnes pētījumi un rekomendācijas.
Izglītības pārmaiņu procesi, to nozīme Latvijas izglītības attīstībā un loma jaunās paaudzes sagatavošanā dzīvei demokrātiskā un humānā sabiedrībā, dzīvei labklājībā, kura veidota ar pašu pūlēm, izdomu un uzņēmību.
Izglītības sistēmu var uzskatīt kā sabiedrības garīgās darbības un attīstības nepārtraukti funkcionējošu sastāvdaļu. Pārmaiņas nomaina sistēmas elementus, tos paplašina, vai tiek ieviesti absolūti jauni sistēmas elementi.
Skolvadības saturā ietilpst:
Skolas vadības un pārvaldes pamatprincipi;
Tautas izglītības orgānu darbība skolas vadības administratīvi pedagoģiskās un saimnieciskās darbības aspektā;
Tautas izglītības orgānu darbība skolu mācību un audzināšanas darba vadīšanā;
Skolas iekšējās pārvaldes saturs un metodes;
Skolotājs skolā;
Sabiedrības pievēršana tautas izglītības nostādnes pilnveidošanai;
Skolēnu pašpārvalde;
Izglītības iestāžu uzskaites un atskaites organizācija;
Skolu statistika. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants