-
Komunikācijas vēsture
Konspekts1 Datori, elektronika, programmēšana, Sabiedriskās attiecības
3) Kādas jauno mediju rakstura īpatnības min Ļ. Manovičs?
Ātrums, mainīga formā, spēja pielāgoties katram lietotājam, automatizācija, kodēt spēja visas šīs rakstura īpatnības ko nevarēja piedēvēt tradicionālajiem medijiem ir jauno mediju trumpis. Protams, tam visam ir arī ēnas puse, tiek radīta informācijas pārbagātība taču mūsdienu cilvēki ar to spēj sadzīvot ļoti labi.
4)Kā jaunie mediji ietekmē mūsu ikdienas dzīvi, mūsdienu kultūru un sabiedrību?
„Jaunie mediji aizsāk pavisam citu postindustriālās sabiedrības loģiku – individuālās piemērošanas, nevis masu standartizācijas loģiku!”
Jaunie mediji būtībā tikai papildina mūsu ikdienas dzīvi, kas norisinās mežonīgā ātrumā un lai medijs būtu tās neatņemama sastāvdaļa, viņam ir jāspēj turēt līdzi. Kādēļ nepieciešams gandrīz medijus digitalizēt, tikai viena iemesla dēļ – lai tie būtu ĀTRI sasniedzami, lai ar tiem varētu ĀTRI un efektīvi strādāt un tik pat ātri pāriet pie nākamā darba, neielsīgsot papīru kaudzēs. Elektronisko mediju pasaule ir acumirklīga pasaule.
…
komunikācijas vēsture 2. seminārs 1) Kas ir jaunie mediji? Kāpēc tie ir jaunie mediji? Ar ko tie atšķiras no tradicionālajiem medijiem? Kādas ir definēšanas grūtības? Jaunie mediji ir elektroniskie mediji, kas veido jaunu – paralēlu realitāti. Tie neatstāj nekādas fiziskas pēdas pēc savas darbības, atšķirībā, piemēram, no drukātajiem medijiem, kur produkts paliek kā fiziska lieta un mēs ar to varam darīt ko gribam. Elektroniskā saziņa kā tāda ir diezgan jauna komunikācijas forma. Jaunos medijus vislabāk raksturo ātrums, vienkārša transformēja forma un virtualitāte. Pie jaunajiem medijiem var saukt internetu, datoros, telefonus un citās ierīcēs iebūvētos multimedijus, datorspēles, virtuālo realitāti u.c.