Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 1.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 2.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 3.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 4.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 5.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 6.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 7.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 8.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 9.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 10.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 11.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 12.
  • Konspekts 'Sekmju pētījums', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  2008. m. g. Sekmes    4
3.  Dinamikas rādītājs    4
4.  Struktūras rādītāji – 1. un 2. semestris    4
5.  Diagrammas    4
6.  Sekmju attēlojums līniju un stabiņu diagrammās    4
7.  Sekmju attēlojums lenšu diagrammā    5
8.  Sekmju attēlojums lauztas līnijas diagrammā    5
9.  Sekmju attēlojums radiogrammās    6
10.  1. semestris    6
11.  2. semestris    8
12.  Sadalījumu rindu grafiskie attēlojumi    10
13.  Poligons – mācību skaits 1. un 2. semestris    10
14.  Histogramma – mācību skaits 1. un 2. semestris    11
15.  Kumulāta – uzkrātais biežums mācību skaitā 1. un 2. semestrī    12
16.  Secinājumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Šo darbu iesākot mans mērķis ir veikt pietiekami kvalitatīvu sekmju analīzi, lai papildinātu un nostiprinātu savas zināšanas statistikā, kā arī darbā ar datoru.
Manuprāt, šo darbu veicot audzēknis var novērtēt reālo situāciju savās sekmēs, spēt tās novērtēt un izanalizēt. Ja audzēknis mēdz plānot savas sekmes, tad veicot šādu analīzi viņš var novērtēt, cik tuvu viņš ir bijis plānotajam. Šādā veidā var redzēt, cik ļoti ir pasliktinājušās vai uzlabojušās atzīmes.
Veicot sekmju analīzi var noteikt, kura atzīme ir visbiežāk sastopama un cik procentus no kopējā vērtējuma tā sastāda. Dažādu grafiku attēlojums var saskatīt sadalījumu un atšķirības starp mācību priekšmetiem.

No šiem mērījumiem var secināt, ka pirmajā semestrī vidējā atzīme ir bijusi zemāka nekā tas ir bijis otrajā semestrī. Atzīmes ir pasliktinājušās mācību birojā. Uzlabojušās atzīmes ir vairākos mācību priekšmetos, kā abās angļu valodās, civiltiesībās, lietvedībā un grāmatvedībā.
Pēc relatīvā dinamiskā rādītāja, attiecības mācību priekšmetos, kuros ir mainījušās atzīmes ir – mācību birojā 0,9, kas parāda, ka šajā mācību priekšmetā ir pazeminājusies vērtējums, klasiskajā angļu valodā 1,2, lietišķajā angļu valodā 1,4, civiltiesībās, grāmatvedība un lietvedībā 1,1, kas parāda, ka šajos mācību priekšmetos ir palielinājušies vērtējumi. …

Atlants