Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Tā specializētās disciplīnas ir:
• Stratēģiskā vadība
• Sabiedriskās attiecības
• Reklāma un Zīmolvedība
• Tirgus izpēte
• Starptautiskais mārketings
• Tiešais mārketings
• Datubāzu mārketings
• Pasākumu organizēšana
• Mārketings meklēšanas serveros1
Mārketings dod iespēju veidot galīgo patērētāju vajadzības, labāk izmantot ekonomikas resursus makroekonomiskā mērogā sakarā ar preču apgrozības ātruma palielināšanos un preču krājumu samazināšanos, iegūstot mārketinga informāciju par resursu izvietojumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants