-
Prakses atskaite
Prakses atskaite16 Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība, Vadība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Darbā pieņemšanas kārtība | 4 |
2. | Darba drošības un elektrodrošības noteikumi | 6 |
3. | Uzņēmuma tipa raksturojums un reģistrēšanas kārtība | 8 |
4. | Organizatoriskās struktūras raksturojums | 10 |
5. | Darba resursi un to vadīšana | 11 |
5.1. | Darba kolektīva raksturojums | 11 |
5.2. | Vadības stils uzņēmumā | 12 |
5.3. | Uzņēmuma psiholoģiskā klimata veidojošo faktoru raksturojums | 13 |
6. | Uzņēmumā piedāvāto pakalpojumu raksturojums | 15 |
7. | Uzņēmuma piegādātāji un to raksturojums | 17 |
8. | Uzņēmuma mērķa tirgus un tā rīcības analīze | 18 |
9. | Sadarbības veidi ar piegādātājiem un klientiem | 19 |
Secinājumi un priekšlikumi | 21 | |
Literatūras un materiālu avoti | 22 |
Secinājumi un priekšlikumi
Laikā, ko pavadīju SIA" Reklāmas dizaina darbnīca", es sāku uzlūkot reklāmu pavisam no cita skatu punkta – es redzēju kā top afišas, kurām bieži paeju garām, redzēju un pat iemēģināju roku izkārtņu veidošanā, kas izrādās ir ļoti piņķerīgs un sarežģīts darbs, ko nākas veikt ar rokām – tas viss ļāva man saprast, ka esmu izvēlējusies apgūt profesiju, kas mani patiešām interesē un piesaista.
SIA „Reklāmas dizaina darbnīca” savu darbību 2006. gadā uzsāka 6 cilvēku sastāvā, un šādā sastāvā uzņēmums ir pilnveidojis savu darbību un darbojas kā pilntiesīgs konkurents citiem uzņēmumiem, kas nodarbojas ar reklāmas vizualizēšanu.
Patīkamākas un draudzīgākas attiecības izveidojas nelielos uzņēmumos, kā, piemēram, SIA "Reklāmas dizaina darbnīca", taču mans priekšlikums būtu, ka vajadzētu tomēr ieviest nedaudz vairāk formalitātes darbinieku un uzņēmuma vadītāja starpā.
…
Praktisko mācību mērķis bija – iepazīt uzņēmuma uzbūvi, izprast tā darbības virzienus un darbu organizēšanu uzņēmumā, kā arī iepazīties ar veidiem kā tiek piesaistīti klienti, kā tiek vadītas sarunas ar klientiem.
Pielikumu nav.