Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vide', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Marketinga vide – spēku un aktīvu subjektu kopums, kas darbojas ārpus firmas un kas ietekmē uz mārketinga darbinieku iespējām dibināt un atbalstīt sekmīgas attiecības ar klientiem.
Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga vidi raksturo uzņēmuma iespējas un draudi tā pastavēšanai, un bieži to ir sarežģīti klasificēt. Vispārīga nozīme mārketinga vidi var iedalīt divas daļas:
ārējā vide, kas aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma; un
iekšējā vide, kas aptver tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē (ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības).
2. Mārketinga vides faktoru analīze un vertēšana.
Pastāv divi galvenie veidi, ka tiek aplūkoti vides faktori: reaģējošā un proaktīvā jeb apsteidzošā metode.

Autora komentārsAtvērt
Atlants