• Reformpedagoģijas virzieni. Attīstītājmācīšanas idejas

     

    Eseja1 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reformpedagoģijas virzieni. Attīstītājmācīšanas idejas', 1.
  • Eseja 'Reformpedagoģijas virzieni. Attīstītājmācīšanas idejas', 2.
Darba fragmentsAizvērt

V.Davidovs un D.Eļkoņins uzskaitīja, ka attīstošā apmācība jāsāk sākumskolā, jo sākumskolā ir bērnu psihiskās (domāšanas) attīstības sākums. Tieši skolotāja meistarība ļauj ievest attīstošas mācības masveida vispārizglītojošā skolā. Tatād attīstošas mācības ir attīstošas ne tikai skolēniem, bet arī tās realizējošam skolotājam.
Noslēgumā varu atzīmēt, ka mācību idejas ir aktuālas mūsdienās-no māzbērna līdz studentam, ka arī mēs joprojām sekojam humānai pedagoģijai. Attīstītājmācīšanas idejas spēj palīdzēt ātrāk apgūt, izprast, pielietot. Šīs attīstītājmācīšanas idejas ir attīstošas un nepieciešamas gan skolēniem, gan skolotājiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants