Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.07.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 1.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 2.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 3.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 4.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 5.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 6.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 7.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 8.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 9.
  • Prakses atskaite 'Burāšanas prakse uz jahtas', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Nosaukums “Kapela”.
Registrēta Rīgā.
Buvēta 1974. gadā Gdaņskā, Polījā.

Garums – 13,6 m.
Platums – 3,5 m.
Iegrīme – 2,2 m.
Jahtā ir 2 koka masti : Grotmasts un bezanmasts. Masti nostiprināti ar vānti un stāgam. Grotmastam ir 8 vantis, bet bezanmastam – 6 vantis.
Būru plātība ir apmeram 10 mētru. Jahtā ir foksbūras, grotbūra un bezanbūra, spinaklis. Uz grotbūras ir registrācijas numurs – LAT217.
Būras atšķiras pēc lieluma un izgatavošanas materiāla : lavasans, dakrons un brezents.
Jahtas komandā ir 8 cilvēki (Kapteinis, ta palīgs un matroži). Komanda sadālās 2 sārdzes, kuras mainās pa 4 stundām.
Jahtā ir dizeļmotors VOLVO PENTA ar 15,5 zirgspēku jaudu. Diegvielas tvertne – 100 litru. Dzinējs domats iziešanai no ostas un ienākšanai uz ostu. 3 akkumulatoru batarējas apgādā jahtu ar elektroenērģiju. To ietilpība 114; 120; 90 A/stundā. Akkumulatorus izmanto motora palaišanai, iekšējam un ārējam ūgunim un elektronavigācījas iekārtu (Radars, raidstācija, satelituztvērējs) bārošanai.

2. Jahtas sagatavošana.

Pa ziemu jahta atrodas krastā apsekta ar brezentu. Pavasarī tiek veikts kārtējais remonts. Noņem vēco krāsu un laku, nelidzināmus nošpaktelē ar neapauvošo krasu. Arī masti tiek lakoti. Tiek remontētas būras. Ar peldoša celtnes palīdzību jahtu iecēļ ūdenī in mastu savā vietā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants